מוקדי שירותי לקוחות של חברות הצריכה בישראל

שירות הלקוחות של קבוצת תנובה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קבוצת תנובה החלה את דרכה כאגודה שיתופית בשנת 1926 ועם השנים הפכה לענקית המזון הגדולה בארץ. הקבוצה גדלה והתפתחה במקביל להתפתחות היישובים בישראל, והיא נושאת כיום תפקידים חברתיים לאומיים משמעותיים בהתפתחות כלכלת הארץ.

החברה מעורבת בכל ציוני הדרך ההיסטוריים בתולדות ישראל, ובבעלותה מאות משאיות קירור המובילות ברחבי הארץ תוצרת מזון טרי, המגיע מידי יום לכל הערים והיישובים בארץ.

"לגדול בבית ישראלי" – לא גימיק פרסומי בלבד

כחברה הקיימת קרוב לתשעים שנים, מתחייבת קבוצת תנובה לחזק את קשריה עם הקהילה והחברה, ובהתאם עוסקת במספר תחומי עשייה המייצגים את תפיסת העולם עליה מבוסס הסלוגן "לגדול בבית ישראלי".

משפט זה הוא מעבר לסלוגן פרסומי ומהווה הלכה למעשה את הערכים על פיהם פועלת החברה. בהנהלת תנובה מאמינים כי חוויה רגשית של בית נקשרת לטעמים, ריחות, ערכים ומסורות, ובהתאם יש להקפיד על מוצרי המזון אותם צורכים הישראלים, כמו גם הקפדה על חשיבות התזונה הנכונה, המבוססת על ביצים, חלב וגבינות. בנוסף מוזמנים לקוחות החברה לפנות, באמצעות טופס פניה מיוחד באתר, גם אל דיאטנית החברה, עם כל שאלה לגבי תזונה נכונה, ולקבל משוב ומענה.

לשירות הלקוח

קבוצת תנובה היא חברה עסקית הנמדדת ביכולותיה המקצועיות ובאיכות מוצריה. שירות הלקוחות של החברה דוגל בקיום ערוץ תקשורת נגיש, אישי, זמין ופתוח. מוקד השירות של לקוחות קבוצת תנובה משלב תפיסת עולם של מתן מענה לכל פניה, קיום דיאלוג קבוע, דגש על שירות מהשורה הראשונה, ותשובה לכל בקשה, פניה או תלונה.

ניתן להגיע למוקד תנובה דרך המספר 1900-72-38-74 והוא פועל בכל ימות השבוע בימי א'-ה' בין השעות שמונה בבוקר עד שש בערב, ובימי שישי וערבי חג עד 12:00 בצהריים.

ניתוב השיחות דרך המוקד המוקד תוכנן לנוחות הלקוח כך שאם הפנייה קשורה למוצרי חלב, בשר, ביצים או דגים, לכל נושא יש את מספר הטלפון של המוקד אליו ניתן לפנות.

מוקד טלפוני לבעלי מוגבלויות

מוקד שירות הלקוחות של קבוצת תנובה הוא הראשון בישראל שהפעיל שירות תמיכה טלפונית הנגיש לאוכלוסיית בעלי המוגבלויות. המוקד הוא מוקד שירות אינטרנטי וטלפוני, בו יכולים אנשים בעלי מוגבלויות לקבל מענה לפנייתם.

המוקד פועל בהדרכה המקצועית של נציגי עמותת 'נגישות ישראל' והוא כולל מערך שירות טלפוני המספק מענה לבעלי צרכים מיוחדים כגון כבדי ראיה וכבדי שמיעה עם דגש על התאמה אישית לצרכי כל לקוח.

לנוחות ציבור לקוחות זה, מותאמים הגופנים בתכתובות המוקד, והמידע נשלח במעטפות מיוחדות לפתיחה קלה. המערכת הקולית של שירות הלקוחות מפעילה מענה המנותב ישירות למוקד הנגיש, הכולל התאמת קריינות לטובת כבדי השמיעה.

מרכזי מבקרים

לקוחות קבוצת תנובה, יחידים או בקבוצות, מוזמנים לסייר במרכזי המבקרים של החברה, ברחובות ובאלון תבור.

רחובות: רחוב יצחק פניגר 2, פינת דרך הים

אלון תבור: אזור התעשייה אלון תבור, מול אורחן דברת בין עפולה לצומת גולני

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו