מוקדי שירותי לקוחות של חברות הצריכה בישראל

שירות הלקוחות של חברת רמי לוי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

חברת רמי לוי שיווק השקמה היא רשת סופרמרקטים המפורסמת בישראל בזכות מדיניות מחירים זולים באופן משמעותי בהשוואה לרשתות שיווק מזון אחרות. למעשה, שוב ושוב, ולאורך השנים, עומדת החברה בראש מצעד רשתות המזון הזולות ביותר בארץ.

רמי לוי, המייסד והבעלים, מפעיל עסקים נוספים כולל תחום התקשורת אותו התחיל להפעיל בשנת 2011, שהעניק תשובה מוחצת למחירי רשתות הטלפונים הסלולאריים בישראל והמאפשר רכישת חבילות שירותי טלפונים ניידים במחירים נמוכים ביותר. בנוסף מפעיל רמי לוי גם עסקים בתחום הביטוח ובתחום הנדל"ן בישראל ובבולגריה.

כל לקוח מוצא את מבוקשו

רמי לוי הנהיג מהפכה צרכנית בישראל, וזהו סוד הצלחתו. בתחילת דרכו מטרתו הייתה להוביל את שוק המזון בארץ, לנצח אותו ולשנות את שיטת המכירות המוכרת. מדיניות ההנהלה היא להתמקד בלקוח ולספק מענה לצרכיו, המתבטא במחירים אטרקטיביים וסל מוצרים איכותי ומגוון.מהפכת רשת רמי לוי שיווק השקמה דוגלת בתפיסה עסקית לפיה ניתן להרוויח מעט, אך מכמות גדולה יותר של אנשים.

בעוד שרשתות מזון אחרות בפרט, ועולם העסקים בכלל דוגל בתפיסה לפיה מחירים גבוהים מובילים לרווחים גדולים, ברשת רמי לוי המודל העסקי מורכב בדיוק להיפך, וכמויות הלקוחות הנוהרים לסניפי הרשת בכל רחבי הארץ מוכיחים יום אחר יום את אמיתות ונכונות השיטה.

שירות מצוין מוביל לשפע לקוחות מרוצים

מעבר למדיניות המחירים המצוינים בסניפי הסופרמרקטים השונים, השירות המהיר והאדיב, ומדיניות התשלומים הנוחה והגמישה, נהנים ציבור הלקוחות משירות איכותי חסר פשרות, אשר על פי תפיסת ההנהלה, הוא זה שמוביל ללקוחות נאמנים ומרוצים.

מהירות השירות מתאפשרת באמצעות הפעלת כמות עובדים מאסיבית בסניפים, כך שהפעילות היא מהירה, שוטפת ואדיבה, המאפשרת ללקוח חוויית קניה יעילה ומהירה. העובדים עברו מסלולי הכשרה והוסמכו כנותני שירות איכותי ומיטבי. הנהלת החברה אינה חוסכת בהשקעה במשאבים ומאמצים להענקת שירות אמיתי ללקוח הכולל מחירים מצוינים מבלי בזבוז זמן בעמידה בתורים ארוכים.

"עוף בשקל"

החברה חרטה על דגלה ערכים דוגמת אמת, הוגנות, ויושר, ועובדי החברה מניחים ערכים אלו כנר לרגליהם, ומעניקים שירות איכותי ללא פשרות. כך, למשל, אם ברשתות מזון אחרות ניתן למצוא מבצעים כגון 'שניים במחיר אחד' או סלוגנים שיווקיים דומים, בסניפי הסופרמרקטים של רשת רמי לוי אין מבצעים וגם אין צורך בהם. הכול נמכר במחירים מוזלים מראש.

כך, למשל, לא ניתן באמת למצוא בסניפי הרשת עוף שמחירו שקל אחד, אך הכוונה היא להמחיש את האמונה והשיטה לפיה רווחים גדולים נובעים מהבנת הצרכים האמיתיים של הלקוח, ואספקת מבוקשו בהתאם.

שירות הלקוחות

שיטת התמחור בסניפי החברה פשוטה ונגישה לכולם. בלי אותיות קטנות ומטעות, בלי התחייבויות נוסח "קנייה באלף שקלים מזכה אותך בעשרים שקלים מתנה", בלי "טעויות" מחושבות או בשוגג בסיכום המחירים, ובקיצור, בלי להטעות את הלקוח.

ואכן, עוד ועוד סניפים נפתחים בארץ במקומות שונים, כהוכחה להצלחת השיטה. בתחום המזון, המאופיין בתחרות גבוהה, עליות ומורדות, ועסקים שנסגרים חדשות לבקרים, רשת הסניפים של רמי לוי מצליחה לגבור על מתחריה, להתרחב ולספק למיליוני לקוחות מרוצים את מבוקשם.

ציבור הלקוחות מוזמן לחזק את הקשר עם ההנהלה באמצעות מערכי התקשרות ענפים עם נציגי שירות הלקוחות. ניתן לפנות בשיחות חינם בטלפון, בפקס, בדואר, בסניפי הרשת עצמם, דרך אתר החברה, או באמצעות דף הפייסבוק.

לחברה סניפים רבים ברחבי הארץ.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו