מוקדי שירותי לקוחות של חברות הצריכה בישראל

שירות הלקוחות של חברת קו אופ ישראל

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

קו אופ ישראל היא אגודה שיתופית צרכנית המפעילה רשת קמעונאות מזון, שהוקמה בשנת 1939 בירושלים. האגודה פועלת בעיקר באזור ירושלים, אך החל משנת 2000 הרחיבה האגודה את פעילותה גם בסניפי מינימרקטים פרטיים ורשתות שונות.

האגודה מפעילה את רשת המזון השלישית בגודלה בישראל, תחת המותגים 'קואופ שופ בכפר' ו'קואופ שופ'. ערכי הקהילה הם אבני היסוד של החברה, והאגודה תורמת מידי שנה לגופים ועמותות שונים, בשיתוף עם הקהילות בהן פועלים הסניפים, כולל שיתופי פעולה עם עיריות, מתנ"סים, ומועצות מקומיות שונות.

שירותי האגודה

בחנויות הרשת יכולים הלקוחות לקבל חוויית קנייה משתלמת וייחודית התואמת את העדפותיהם האישיות. כך למשל, כוללים הסניפים מחלקת גבינות, מחלקת בשר טרי, מחלקת פירות וירקות טריים, מאפיות, מוצרי קוסמטיקה, כל מוצרי המזון היבשים, חומרי ניקוי ומוצרים לבית. בכל סניף ניתן למצוא מאות מוצרים המתעדכנים במבצעים יומיים, כמו גם מוצרים במחירים קבועים מוזלים ההופכים את חוויית הקנייה למשתלמת ומהנה במיוחד.

קו אופ ישראל ממשיכה להתרחב עם פתיחת סניפים חדשים באופן קבוע. האגודה מפעילה מרכזי הפצה אזוריים, מרכז לוגיסטי מתקדם וצי משאיות להפצה עצמית. מטרת האגודה היא להפחית את מחירי סל הקניה בשכונות העירוניות ומחוץ לעיר, מבלי להתפשר על איכות המוצרים.

סניפי קו אופ ישראל

חנות הכלבו של המשביר לצרכן. סניף זה נוסד בספטמבר 1947 בשותפות עם קו אופ ירושלים.

סניפי סופרמרקט – בשנות השבעים והשמונים פתחה האגודה סניפי סופרמרקטים מודרניים.

רשת המרכולים הירושלמית ספיר, רשת המרכולים מטרו מרקט ורשת ויקטורי. רשת ספיר נפתחה בשנת 2005 והיא מונה ארבעה סניפים עיקריים. בשנה זו רכשה האגודה אף את רשת המרכולים מטרו מרקט, עליה נמנים שישה סניפים הממוקמים בין נתניה ואשדוד, כמו גם את הסניף השייך לרשת ויקטורי בבית שמש.

רשת המרכולים ממן – ביוני 2006 רכשה האגודה את רשת המרכולים ממן באזור נתניה.

רשת סופר סטורי – בנובמבר 2008 רכשה האגודה שישה מתוך שמונה סניפי רשת סופר סטורי בצפון הארץ.

קואופ שופ בכפר – רשת חנויות ומרכולים מחוץ לערים המרכזיות, המונה למעלה מ-160 נקודות מכירה.

קואופ שופ – רשת מרכולים שכונתיים המונה כ-42 נקודות מכירה ברחבי הארץ.

קואופ סטופ – חנות נוחות הפועלת במרכז תל אביב וצפויה להתרחב.

קואופ שופ אקסטרה – רשת מרכולי דיסקאונט הפועלת מחוץ לעיר ומונה כשבעה נקודות מכירה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו