מוקדי שירותי לקוחות של חברות הצריכה בישראל

שירות הלקוחות של חברת בריל תעשיות נעליים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

בריל תעשיות נעליים היא חברה ציבורית הנסחרת כיום בבורסה לניירות ערך בתל אביב. לחברה ישנן מספר חברות בת: "כל נעל סנטר", "בריל פאשן" ו"סופר ברנדס" ויחד עמן היא מרכיבה את קבוצת בריל. הקבוצה פועלת בתחום האופנה ובעיקר עוסקת בעיצוב אופנה, ייבוא קמעונאי של נעליים, ביגוד ואביזרי אופנה אחרים וכן בייצור, רכש ושיווק קמעונאי של מוצרי אופנה מגוונים לרבות מוצרי הנעלה לנשים, גברים וילדים.

הקבוצה משווקת את המוצרים השונים באמצעות רשתות של חנויות שהיא מנהלת ומפעילה באופן ישיר או על ידי זכיינים ובנוסף החברה משווקת את מוצריה במכירה ישירה ובמכירה סיטונאית של נעליים ומוצרי הלבשה שונים לחנויות, מוסדות שונים (כמו משרד הביטחון למשל) ורשתות קמעונאיות. בין היתר החברה מחזיקה בבעלות על המותגים "גלי", "כל נעל סנטר" ו"סולוג".

אודות חברת גלי

חברת גלי הוקמה לפני כארבעה עשורים, בשנת 1975, כמותג ישראלי איכותי, המתמחה באופן בלעדי בתחום נעלי הספורט ונעלי הילדים. עם זאת, במרוצת השנים הפכה חברת גלי לחברה העוסקת בייצור נעליים עבור כל בני המשפחה ונכון לכתיבת שורות אלה בסניפי החברה ניתן למצוא לצד נעלי גלי, גם מותגים בינלאומיים כמו למשל קטרפילר, האש פאפיס, לי קופר, דנלופ, דוקרס ורבים נוספים אחרים. סך הכול מונה הרשת כשבעים וארבעה סניפים בכל רחבי הארץ.

סוד ההצלחה של חברת גלי נעוץ בעובדה שהרשת פונה לכל השכבות של החברה וללקוחות המגיעים מכל הרבדים הסוציואקונומיים. כמו כן יש לציין שקברניטי הרשת מקפידים שלא לעבור את תקרת המחיר שעומדת כיום על 499 שקלים בלבד.

אודות רשת "כל נעל סנטר"

רשת "כל נעל סנטר" הוקמה על ידי מוטי אורון, בין מקימי מותג הנעליים "גלי" ודור שלישי ליצרני נעליים, אי שם בשנת 1987. סך הכול מונה כיום הרשת שישה סניפים בכפר סבא, אשדוד, מודיעין, פתח תקווה, ראשון לציון ואור יהודה. רשת "כל נעל סנטר" היא רשת חנויות נעליים לכל בני המשפחה, המאפשרת לקהל לקוחותיה ליהנות מחוויית קנייה ייחודית של נעליים איכותיות ממגוון רחב ביותר של מותגים תוך שימת דגש על מתן שירות איכותי, אדיב ואמין עבור כל לקוח ולקוח באופן אישי.

אודות רשת סולוג

סולוג היא רשת ותיקה המתמחה בייצור של בגדי ילדים איכותיים המתאפיינים בחדשנות ואופנתיות. הרשת מונה נכון ל-2015 ארבעים וארבעה סניפים בכל רחבי הארץ בהם ניתן למצוא קולקציות המתאימות עבור ילדים החל מגיל שנתיים ועד גיל שלוש עשרה.

סניפים ברחבי הארץ

חיפה:

גרנד קניון

סיטי סנטר

קניון לב המפרץ

נהריה:

קניון ארנה

קניון הצפון

קריות:

קניון חוצות המפרץ

הקריון

קניון קריית אתא עזריאלי

חצור הגלילית

אור עקיבא

קריית שמונה

עכו ועוד.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו