מוקדי שירותי לקוחות של חברות הצריכה בישראל

שירות הלקוחות של חברת א.פ. עיצובים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

חברת א. פ. עיצובים (EFD – HOME GROUP DESIGN) היא נכון להיום החברה הקמעונאית הגדולה ביותר בישראל, המתמחה בעיצוב וריהוט הבית. החברה היא שותפות בין קבוצת איתני לבין קבוצת פישמן, המנהלת מגוון רחב של מותגים מובילים בשוק הישראלי כשבין היתר מדובר ברשת ביתילי, IDdesign, Rich & Taylor ועוד.

IDdesign

רשת בינלאומית לעיצוב הבית ולריהוט הבית. במקור החלה לפעול הרשת בדנמרק אך בשנת 1996 החלה לפעול בישראל כשנכון להיום היא מפעילה לא פחות מארבעה סניפי ענק המתפרשים על פני שטח כולל של כאלפיים מ"ר.

הרשת מציעה לקהל הלקוחות מגוון עשיר וגדול של כלי בית ודקורציה בעיצובים מודרניים, עדכניים וחדשניים. סניפי הרשת ממוקמים ברמת גן (רחוב הלחי 2), ירושלים (רחוב פייר קניג 20), נשר (דרך בר יהודה 147, אזור תל חנן) ונתניה (רחוב הגביש 10, מתחם הום דיזיין).

ביתילי

הרשת הישראלית המובילה בתחום עיצוב הבית כבר למעלה משני עשורים. נכון להיום מונה הרשת שישה עשר סניפים קמעונאיים ושלושה סניפי עודפים. אולמות התצוגה של הרשת מתפרשים על פני שטח של כאלף וחמש מאות מ"ר. הרשת פונה ללקוח הישראלי המעוניין במגוון רחב של רעיונות לעיצוב הבית: אביזרי נוי, רהיטים מעוצבים, תאורה, טקסטיל, שטיחים, פרקטים, טפטים, מזנונים, כסאות בר, שולחנות סלוניים ועוד.

Rich & Taylor

הרשת מתמחה בריהוט קלאסי ופונה בעיקר ללקוחות המתעניינים בעיצוב ויקטוריאני קלאסי המאופיין בפרטים מרשימים וגדולים, המאפשרים ליצור אווירה רומנטית בקלות. הרהיטים השונים עוברים תהליך מדוקדק של יישון על מנת שיקבלו מראה עתיק, אותנטי וייחודי ביותר. בסניפי הרשת ניתן להתרשם ממבחר רהיטים לחדרי שינה, חדרי מגורים, אזורי קבלה, חדרי אוכל ועוד.

My home page

המותג הצעיר של IDdesign המציע מגוון רחב ובלעדי של רהיטים בסגנון עדכני וקליל במחירים מפתיעים. המותג הצעיר והצבעוני מיועד ספציפית לקהל מעודכן שמעוניין לעצב את ביתו בסגנון אופנתי, מעודכן ומודרני, אך מנהל את חייו במסגרת תקציבית מוגבלת. בתחילת דרכו של המותג, נמכרו המוצרים באופן מקוון בלבד, אך לאור ההצלחה חסרת התקדים והדרישה מצד הקהל נפתחו מספר סניפים שפועלים כיום במקביל לחנות האינטרנטית.

EFD's Business

מחלקת הביזנס של הקבוצה הוקמה במטרה לספק מענה מקצועי ואנושי ללקוחות המוסדיים והעסקיים של EFD. המחלקה מתמחה ביצירה של עיצובים לפי מידה של ריהוט ועיצוב פנים עבור פרויקטים גדולים. בין היתר מציעה המחלקה את שירותיה לאדריכלים, מעצבי פנים, קבלנים, מלונות, מוסדות, מסעדות וכיוצא באלה. המחלקה מציעה מוצרים מהמגוון הרחב שנמכר במותגים של קבוצת א.פ עיצובים.

צור קשר

אם ברצונכם ליצור קשר עם חברת א. פ עיצובים אתם יכולים לעשות זאת בעזרת השירות שאתר זה מציע בטלפון 1900-72-38-74.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו